Isnin, 22 Julai 2013

Aku tERSENYUM :)

Kenangan Yang saya tak kan lupakan Bersama Adik-Adik

Assalamuaikum W.B.T 

Rasa nya rajin datang pula malam nie udate Blog.....  
seblum tu nak ucapkan SELAMAT BERBUKA PUASA tak sangka kn kita dah puasa YANG kE13 
rasa cepat jah masa berlalu meningalkan Kita semua, rasa Amalan Dibulan yang Mulia Nie singkat Sangat, Ok Lah sebelum, Saya nie Bercakap Panjang lagi saya nak Cakap Kat semua Orang yNAG menGenALI SAYA.. kamu kena ingat Saya............ 

Saya belajar melupakan seseorang yang melupakan saya..

Saya belajar memaafkan semua yang pernah menyakiti saya..

Saya belajar untuk menghadapi setiap masalah dengan tenang..

Saya belajar untuk menjadikan sesebuah hubungan itu sempurna..

Saya belajar untuk sentiasa menyayangi insan yang saya sayangi..

Saya belajar untuk menjadi yang terbaik buat orang yang sayangi..

Tapi satu yang saya tak mampu belajar adalah,Saya harus tersenyum pada saat perasaan saya hancur dan mengharapkan sebuah keajaiban..


Rasa nya sakit Bila Terpaksa Tersenyum.. Saya Tahu Saya Bukan Yang Terbaik Buat Kamu Kn.. Tapi saya Bangga Pernah memilik sahabat seprti kamu...